جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
رسالت‌های جوانان کشور داشتن روحیه جهادی و انقلابی است

حوزه/ فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: مهم‌ترین رسالت‌ مردم و به ویژه جوانان و نوجوان کشور داشتن روحیه جهادی و انقلابی و امیدواری نسبت به آینده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار مجتبی فدا، در تجمع مردمی اقتدار شهرستان اردستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس، ایستادگی و مقاومت مردم ایران در این دوران را ستود و اظهار کرد: عظمت مردم ولایتمدار ایران در جهان مدیون مقاومت و ایستادگی آنها در مقابل دشمن بعثی است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: رژیم بعثی عراق با حمایت مستقیم آمریکا و کشورهای اروپایی، تهاجم گسترده خود در۳۱ شهریور ۱۳۵۹ از استان‌های جنوبی و غربی کشور به ایران آغاز کرد اما هرگز فکر نمی‌کرد در مقابل انقلاب نوپای اسلامی ایران متحمل شکست شود.

وی تصریح کرد: استان اصفهان ۲۳۰ هزار شهید تقدیم اسلام کرده که یک دهم آن حدود ۲۴ هزار شهید متعلق به این استان است و ۶ درصد شهدای دانش‌آموز کل کشور نیز مربوط به این استان است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تاکید کرد: مردم ایران به پیروی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از سراسر کشور برای دفاع از ایران و اسلام راهی جبهه‌ها شدند و با مقاومت هشت سال مقابل دشمن ایستادگی کردند و دوران دفاع مقدس الگوی امروز جبهه مقاومت در کشورهای فلسطین، لبنان، یمن و غیره در مقابل دشمن صهیونیستی است.

وی گفت: رژیم جعلی اسرائیل با نسل‌کشی زنان و کودکان را در غزه به شهادت می‌‎رساند اما باید بداند که پیروزی از مسلمانان و جبهه مقاومت است و به زودی نابود خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha